Formes de pagament

¿Quines son les formes de pagament?

ESCOLAR TEXTIL li proposa poder fer el pagament en línea directament amb la seva Targeta de Crèdit Visa i Mastercard si disposa del codi CIP necessari per fer les compres per Internet de forma segura. Si no disposa del codi CIP de la seva tarjeta, pot fer el pagament mitjançant PAYPAL.

El codi CIP es necessari per fer compres a Internet de manera segura.

Si ho desitja, pot realitzar també les seves compres mitjançant transferència bancària al núm. de compte BBVA ES79 0182 1018 42 0201604438, recordi indicar en la transferència el seu nom, cognoms i el seu núm. de comanda. Quan es rebi el cobrament de la transferència (2 a 3 dies) procedirem a tramitar la seva comanda.

¿Com puc realitzar el pagament amb targeta de crèdit?

En el cas de voler realitzar el pagament amb Targeta de Crèdit, si disposa del Codi CIP de seguretat per realitzar compres per Internet, seleccioni "Targeta de Crèdit - Requereix PIN". En cas que no disposi d'aquest codi, seleccioni "Targeta de Crèdit - Via PAYPAL" i realitzi el pagament normalment tant si disposa de compte a PAYPAL com si no en disposa.

¿Com puc aconseguir el Codi CIP de seguretat específic per compres per Internet de la meva targeta de crèdit?

Si no disposa per la seva Targeta de Crèdit del Codi CIP de seguretat per realitzar compres per Internet, l'haurà de sol.licitar al seu banc o caixa que li hagi emès la seva targeta de crèdit. Si es client de banca electrònica, en la majoria de casos podrà demanar aquest codi CIP on-line directament. En qualsevol cas, consulti la seva entitat bancària.

Mentre no disposi d'aquest Codi CIP, pot realitzar la compra amb la seva Targeta de Crèdit seleccionant
"Targeta de Crèdit - Via PAYPAL" i realitzant el pagament normalment tant si disposa de compte a PAYPAL com si no en disposa.

¿Son realment segurs els pagaments amb targeta?

ESCOLAR TEXTIL es pren molt seriosament la seguretat dels pagaments i de la confidencialitat de les dades que sens comuniquen. Per aquest motiu, www.escolartextil.com utilitza un mètode de pagament xifrat SSL (Secure Socket Layer) que garanteix el xifrat de les seves dades bancàries en el moment en el que aquestes viatgen per la xarxa, es a dir, que son totalment xifrades perquè no puguen ser llegides.

Pot verificar que la operació es segura perquè al seu navegador apareix el símbol d’una cadena. La transacció s’efectua a través del sistema de pagament en línea E-Commerce del banc BBVA amb el que estem associats, i que es l’únic en disposar de les dades bancàries que ens comunica en el moment de fer el pagament.

Al introduir el seu número de targeta per dur a terme les seves compres, en realitat el que fa es transmetre directament les seves dades bancàries al nostre banc, BBVA, que les registra en el seu servidor, altament segur. Les dades no viatgen per cap intermediari, ni tan sols a ESCOLAR TEXTIL, ni tampoc els conserva el nostre prestatari tècnic.

¿Son realment segurs els pagaments amb PayPal?

PayPal es la forma ràpida i segura de pagar a Internet. Pot pagar fàcilment les seves compres amb la targeta de dèbit, la targeta de crèdit o el compte bancari a través de PayPal.

No es necessari tenir compte a PAYPAL. Pot realitzar el pagament de les seves compres com a usuari convidat.

• PayPal es segur: PayPal emmagatzema amb seguretat la seva informació financera i la protegeix amb sistemes de seguretat i de prevenció del frau líders al mercat. Es més, els seus detalls financers mai es comparteixen amb el venedor.

• PayPal es ràpid i senzill: no tindrà que introduir els detalls de la seva targeta o de la seva compta bancària per fer el pagament. Sols necessitarà la seva adreça de correu electrònic i una contrasenya.

• PayPal es flexible: vostè escull com fer el pagament: targeta de dèbit, targeta de crèdit o compta bancària.

¿Quan pot ser rebutjada la meva targeta?

La seva targeta pot estar caducada. Comprovi que la seva targeta no excedeixi la data de validesa.

La targeta pot haver arribat al import límit permès per efectuar compres. Comprovi amb el seu banc que la targeta no hagi excedit el import límit.

Les dades introduïdes poden ser incorrectes. Comprovi que hagi emplenat correctament tots els camps obligatoris.

¿Com puc realitzar la meva compra mitjançant transferència bancària?

S’haurà de fer una transferència bancària al núm. de compte BBVA ES79 0182 1018 42 0201604438, recordi indicar en la transferència el seu nom, cognoms i el seu núm. de comanda. Quan es rebi el cobrament de la transferència (2 a 3 dies) procedirem a tramitar la seva comanda.

Producte afegit a la llista de desitjos
El producte s'ha eliminat de la llista de preferits