Política d’enviaments d’ESCOLAR TEXTIL Una vegada adquirit el/els producte/s, ESCOLAR TÈXTIL li enviarà la teva compra a l'adreça indicada en les dades introduïdes al realitzar el seu registre en la nostra web. Encaminar l’enviament de la mercaderia a una altra adreça te un cost addicional.

El termini de lliurament de la comanda dels articles amb disponibilitat d'estoc es de 2-3 dies hàbils (els dissabtes, diumenges i dies festius no es lliuraran comandes). Si la seva forma de pagament és mitjançant transferència, als 2-3 dies hàbils de rebre l’ ingrés en el nostre compte.

Els articles sense disponibilitat d'estoc, un cop realitzada la comanda, el termini de disponibilitat habitual es inferior a les 3 setmanes. Si el termini es superior, se li enviarà un e-mail informant-lo de la data de disponibilitat. El termini de lliurament serà de 2-3 dies hàbils a partir d'aquesta data.

ESCOLAR TÈXTIL no lliurarà comandes en Apartats de Correus ni en hotels o en altres adreces de correu no permanents.

La nostra empresa logística li lliurarà la seva comanda dins l'horari laboral. En cas d'absència, li deixarà un avís de pas amb les dades de contacte de l'agencia local perquè pugui contactar i concretar el lliurament. Trobarà un nombre de seguiment del seu enviament al seu panell d’usuari per a que pugui conèixer l'estat del mateix.

Incidències en els lliuraments: Després de tres absències reiterades, el missatger normalment retorna el paquet a ESCOLAR TÈXTIL. En aquest cas el client haurà de reclamar de nou la mercaderia i abonar de nou les despeses de l'enviament així com les despeses de devolució.

Si el paquet arriba obert o està deteriorat de manera que afecti al contingut, haurà d'indicar-ho en el comprovant del transportista, per reclamar davant l'empresa de transports en un termini màxim de 7 dies hàbils des del lliurament.

En cas de pèrdua del paquet atribuïble a l'empresa de transports, una vegada verificada aquesta responsabilitat, tindrà dret a sol·licitar a ESCOLAR TÈXTIL un nou enviament de les mateixes característiques, o la devolució íntegra dels diners.