Com comprar online

1.COM COMPRAR

A la nostra Botiga online podrà trobar els uniformes i la roba d'esport del seu Col•legi o Escola al millor preu, perquè som fabricadors, així com estoc de talles durant tot l'any. També podrà trobar tot tipus de roba i complements per als seus fills.

Busqui el seu Col•legi en la llista de Col•legis amb els quals tenim acord de distribució i seleccioni les peces d'uniforme i roba esportiva que necessiti. Trobarà una guia de talles que li orientarà sobre les mides corresponents.

També pot trobar el que necessita mitjançant el cercador de la pàgina principal o bé mitjançant l'ordenar i filtrar que trobarà dins de la categoria de cada escola.

Addicionalment, li informem en les seccions corresponents:

-Ofertes: selecció de productes rebaixats de preu.
-Novetats: ultimes escoles incorporades en la nostra web, nous uniformes.
-Productes sense estoc: li informem de les dates en què estaran disponibles.

Una vegada trobi el producte desitjat, punxant sobre el mateix obrirà la fitxa del producte, amb les fotografies, la descripció detallada, les recomanacions de rentat així com una taula amb les talles disponibles. Introdueixi la talla i unitats que necessiti.

En aquests moments els productes estan seleccionats però no comprats, pot seguir introduint més productes a la meva cistella o bé finalitzar la compra punxat a Finalitzar comanda.

2.SEGURETAT EN LA COMPRA

ESCOLAR TÈXTIL adopta les mesures de seguretat necessàries per garantir la fiabilitat de les transaccions realitzades en la Botiga online i la confidencialitat de les dades aportades pels clients.

La nostra pàgina utilitza les tecnologies de pagament segur més modernes per garantir la seguretat de les transaccions. Quan inicia el procés de compra, la comunicació s'estableix directament entre vostè i el banc. Tota la informació circula xifrada i nosaltres mai veiem quin és el nombre de la seva targeta, només el banc.

Per a més informació sobre la seguretat en la compra, pot consultar el nostre enllaç “Formes de Pagament” pot consultar les formes de pagament.

3.FORMES DE PAGAMENT A LA SEVA MIDA

Llegeixi detingudament en el nostre enllaç “Formes de Pagament” on li informem dels mètodes de pagament que posem a la seva disposició perquè pugui realitzar la seva compra amb total seguretat. Si té qualsevol dubte sobre aquest tema pot posar-se en contacte amb nosaltres enviant-nos un correu electrònic a info@escolartextil.com.

4.DISPONIBILITAT DE PRODUCTES

Tots els articles que tenim en la nostra web estan en els nostres magatzems de Barcelona, per a un lliurament immediat.

Per més informació, vegeu la nostra Política d'Stocks i Reserves.

5.TERMINI I FORMA D’ENTREGA

Llegeixi detingudament la nostra política d'enviaments, on li indiquem els passos a seguir en cada cas. Si té qualsevol dubte sobre aquest tema pot posar-se en contacte amb nosaltres enviant-nos un correu electrònic a info@escolartextil.com.

6.DEVOLUCIONS

Llegeixi detingudament la nostra política de devolucions, on li indiquem els passos a seguir en cada cas. Si té qualsevol dubte sobre aquest tema pot posar-se en contacte amb nosaltres enviant-nos un correu electrònic a info@escolartextil.com.

7.DESPESES D’ENVIAMENT I ZONES D’ENTREGA

ESCOLAR TÈXTIL pretenem facilitar-te les compres, és per aquest motiu que totes les compres tenen les mateixes despeses d’enviament, independentment del pes total de l'enviament. Depenent de la zona geogràfica destí, aquest cost és el següent:

• 5,00€ per als enviaments dins de la provincia de Barcelona (IVA inclòs).
  • 5,50€ per als enviaments dins la comunitat autonoma de Catalunya (IVA inclòs).
  • 6,50€ per la resta d'enviaments nacionals peninsulars (IVA inclòs).

Per compres superiors a 60€ els enviaments son GRATUITS.

Per raons logístiques i de costos, per a enviaments nacionals fora de la península o qualsevol altre país pot posar-se en contacte amb nosaltres per consultar les despeses d'enviament.

8.PREUS I DESCOMPTES

Els preus de la nostra web tenen inclòs l'IVA.

9.ES NECESSARI REGISTRAR-ME PER COMPRAR?

Per comprar a la nostra Botiga Online, és necessari que et registris, ja que podràs fer un seguiment de les teves comandes, podràs disposar d'un històric de compres i així t'evitaràs haver d'introduir totes les dades novament cada vegada que tornis a comprar.

Registrar-te és molt senzill, en l'apartat corresponent “Registra't”, omplint un petit formulari. També et pots donar de baixa quan vulguis, en el mateix apartat.

Si vols pots rebre informació nostra subscrivint-te al newsletter, del com et pots donar de baixa sempre.

10.ESTAN LES MEVES DADES PROTEGIDES?

Les seves dades estan protegides pel compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal. Hem adoptat els sistemes de seguretat adequats per evitar la pèrdua, malament ús, alteració, accés no autoritzat o còpia dels mateixos.

Les seves dades seran utilitzades exclusivament per tramitar i enviar les seves comandes. En el cas de subscriure's al news letter també utilitzarem les dades per enviar-li informació de la nostra Botiga.

Pot donar-se de baixa com a usuari així com del news letter quan vulgui, per a qualsevol incidència pot contactar amb admin@escolartextil.com.

11.COM PUC ESCOLLIR LA TALLA ADECUADA?

En la fitxa de l'article trobarà un link a una taula d'equivalències de talles i mides.

12.REBRÉ UNA FACTURA AMB LA MERCADERIA?

Els nostres enviaments sempre van acompanyats d'una factura. Si necessita un duplicat, canviar dades etc. contacti amb nosaltres en ventas@escolartextil.com.

13.CONDICIONS D’ÚS

Si vol llegir les nostres condicions d'ús, faci clic Aquí.

14.COM PUC CONTACTAR AMB ESCOLAR TEXTIL?

Per contactar amb nosaltres deixem a la seva disposició un formulari de contacte en l'apartat “Contacto” de la tenda Online. També pot contactar-nos directament en aquest email info@escolartextil.com. Li contestarem al més aviat possible.