Política d'Stock i Reserves de ESCOLAR TEXTIL

Abans de finalitzar la vostra comanda, teniu en compte que ESCOLAR TÈXTIL farà l'enviament segons la disponibilitat d'stock dels productes seleccionats. Per tant, es poden donar les següents situacions al realitzar una comanda:

Comanda on tots els productes seleccionats estan disponibles en stock.

La comanda es lliurarà immediatament dins les següents 48/72 hores.

Comanda on hi ha combinats una selecció de productes disponibles en stock i productes sense stock disponible.

Un cop realitzada la comanda, el client rebrà un e-mail durant les següents 24/48 hores confirmant la data prevista de lliurament. Habitualment, la data prevista de lliurament no supera les següents 3 setmanes. En cas de voler que li avancem el lliurament dels productes disponibles en stock, haurà de realitzar dues comandes. La primera ha d'incloure els productes disponibles en stock que desitja que li avancem, i la segona, la resta de productes.

Comanda on tots els productes seleccionats no estan disponibles en stock.

Un cop realitzada la comanda, el client rebrà un e-mail durant les següents 24/48 hores confirmant la data prevista de lliurament. La comanda es lliurarà dins d'un termini no superior a 3 setmanes.