TRACTAMENTS DE CARÁCTER PERSONAL

1. POLITICA DE PRIVACITAT

A ESCOLAR TÈXTIL estem molt preocupats per la seguretat i per garantir i protegir la privacitat de les dades aportades pels nostres clients. A més dels mínims establerts per la legislació, la recollida i tractament de les dades s'efectuen sota nivells de seguretat que impedeixen la pèrdua, manipulació de les dades o accessos no autoritzats.

2. ENVIAMENT I REGISTRE DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

En compliment del que es disposa en la Llei 15/1.999, del 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que totes les dades que ens proporcionis a través de l'ordre de comanda i/o la subscripció a les newsletters de domini, seran incorporats en una base de dades propietat d'ESCOLAR TÈXTIL, amb la finalitat de poder gestionar la sol•licitud o les comandes i el seu cobrament i, així mateix, per remetre't informació sobre productes i serveis comercialitzats per ESCOLAR TÈXTIL, així com per a l'enviament de promocions comercials d'altres empreses relacionades amb els sectors que puguin ser del teu interès. Tret que específicament s'estableixi el contrari, es considerarà necessari completar totes les dades requerides en els formularis i cupons que trobaràs en aquesta web. En el cas de no subministrar totes les dades requerides com a necessaris, ESCOLAR TÈXTIL podrà, depenent del cas, no cursar la teva comanda.

3. EXACTITUD I VERACITAT DE LES DADES FACILITADES

L'usuari que envia la informació a ESCOLAR TÈXTIL és l'únic responsable de la veracitat i correcció de les dades incloses, exonerant-ne a ESCOLAR TÈXTIL, de qualsevol responsabilitat sobre aquest tema. Els usuaris garanteixen i responen, en qualsevol cas, de l'exactitud, vigència i autenticitat de les dades personals facilitades, i es comprometen a mantenir-les degudament actualitzats. L'usuari accepta proporcionar informació completa i correcta en el formulari de registre o subscripció. S'exonera a Escolar Tèxtil de responsabilitat davant qualsevol dany o perjudici que pogués sofrir l'Usuari com a conseqüència d'errors, defectes o omissions, en la informació facilitada a ESCOLAR TÈXTIL sempre que procedeixi de fonts alienes a ESCOLAR TÈXTIL.

4. GESTIÓ DE DADES A TERCERS

El teu consentiment per rebre informació sobre productes comercialitzats per ESCOLAR TÈXTIL o altres empreses acuradament seleccionades per nosaltres, s'entendrà prestat de forma manifesta i inequívoca mitjançant la comunicació de les teves dades a escolartextil.com. Aquests enviaments publicitaris podran realitzar-se per qualsevol mitjà, incloent sistemes de trucada automàtiques a través de serveis de telecomunicacions sense intervenció humana: missatges SMS, MMS i correu electrònic. L’informem que les dades que ens facilitis no seran cedits en cap cas a les empreses anunciants.

5. EXERCICI DE DRETS D'ACCÉS, RECTIFICACIÓ, CANCEL·LACIÓ I OPOSICIÓ

En qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, manifestar el teu desig de NO rebre cap tipus de publicitat. Per a això, pots: - enviar una comunicació escrita a ESCOLAR TÈXTIL (ref. LOPD), carrer Torrent dels Flors 136, 2º1ª 08024 Barcelona, adjuntant una fotocòpia del teu DNI. - o bé enviar un missatge a info@escolartextil.com amb l'assumpte LOPD i indicant en el missatge el teu nom, cognoms i nombre de client juntament amb la(s) frase(s) NO VULL REBRE PUBLICITAT D'ESCOLARTEXTIL.COM i/o NO VULL REBRE PUBLICITAT D'ALTRES EMPRESES. Si necessites qualsevol ajuda en aquest sentit, per favor, no dubtis a contactar-nos. El nostre desig és servir-te com et mereixes, i fer que la teva visita a escolartextil.com sigui el més plaent possible.

6. CONTRASENYES ESCOLARTEXTIL

facilitarà l'ús de contrasenyes personals a l'usuari que es registri com a tal en el lloc web. Aquestes contrasenyes serviran per a l'accés als serveis prestats per mitjà de l'espai Web. L'usuari haurà de mantenir sota la seva exclusiva responsabilitat les contrasenyes en la més estricta i absoluta confidencialitat, assumint, per tant, quants danys o conseqüències de tot tipus es derivin del trencament o revelació del secret. Per raons de seguretat, la contrasenya d'accés telemàtic als serveis vinculats a l'espai Web podrà ser modificada en tot moment per l'usuari. L'Usuari es compromet a notificar a ESCOLARTEXTIL de forma immediata qualsevol ús no autoritzat de la seva contrasenya, així com l'accés per tercers no autoritzats a la mateixa.

7. ACCEPTACIÓ I CONSENTIMENT

L'usuari declara haver estat informat de les condicions sobre protecció de dades de caràcter personal, acceptant i consentint el tractament dels mateixos per part d'ESCOLAR TÈXTIL en la forma i per a les finalitats indicades en la present Política de Protecció de Dades Personals.

8. CANVIS EN LA PRESENT POLITICA DE PRIVACITAT

ESCOLAR TÈXTIL es reserva el dret a modificar la present política per adaptar-la a novetats legislatives o jurisprudencials així com a pràctiques de la indústria. En aquest supòsit, ESCOLAR TÈXTIL anunciarà en aquesta pàgina els canvis introduïts amb raonable antelació a la seva posada en pràctica.

Producte afegit a la llista de desitjos
El producte s'ha eliminat de la llista de preferits