Política de devolucions de ESCOLAR TEXTIL

Les condicions que poden provocar una devolució són les següents:

CAS 1: El Producte Adquirit no em Satisfà

Si un dels nostres productes finalment no et satisfà, ESCOLAR TÈXTIL es compromet a canviar-te’l o bé retornar-te l'import de la compra. Per a això, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres, en un màxim de 7 dies hàbils, a través de la nostra adreça de correu electrònic devoluciones@escolartextil.com per comunicar-nos el producte que desitges canviar o retornar, així com per consultar qualsevol altre tipus d'informació sobre devolucions.

Perquè el canvi o la devolució siguin possibles, hauràs d'enviar-nos el producte en un termini màxim de 7 dies hàbils des de la notificació i en les mateixes condicions en les quals et va ser lliurat, juntament amb una còpia de la factura o albarà de lliurament a la següent adreça:

UNIFORMES ESCOLARS

Ctra. de l'Ametlla,13

08530 LA GARRIGA (Barcelona)

A/A ESCOLAR TEXTIL

Una vegada que el producte arribi a les nostres instal·lacions te’l canviarem per un altre o et farem l'abonament a través del mateix mitjà amb la qual vas pagar.

RECORDA que tens 7 dies!

Les despeses de la devolució del producte a ESCOLAR TÈXTIL seran a càrrec del client.

CAS 2: Canvi de Talla del Producte

Si un dels nostres productes finalment la talla no et correspon, ESCOLAR TÈXTIL es compromet a canviar-t'ho per una altra talla. Per a això, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres, en un màxim de 7 dies hàbils, a través de la nostra adreça de correu electrònic devoluciones@escolartextil.com per comunicar-nos el producte que desitges canviar i la talla que necessites, així com per consultar qualsevol altre tipus d'informació sobre devolucions.

Perquè el canvi sigui possible, hauràs d'enviar-nos el producte en un termini màxim de 7 dies hàbils des de la notificació i en les mateixes condicions en les quals et va ser lliurat, juntament amb una còpia de la factura o albarà de lliurament a la següent adreça:

UNIFORMES ESCOLARS

Ctra. de l'Ametlla,13

08530 LA GARRIGA (Barcelona)

A/A ESCOLAR TEXTIL

Una vegada que el producte arribi a les nostres instal·lacions te’l canviarem per la talla que necessites i te l’enviarem a l'adreça que ens indiquis.

CAS 3: Producte Defectuós d’Origen

En el cas que el producte rebut no estigui en perfecte estat, és defectuós o té alguna tara, ESCOLAR TÈXTIL es compromet a canviar-te’l i es farà càrrec de totes les despeses de la devolució i del nou enviament. Per a això, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres, en un màxim de 7 dies hàbils, a través de la nostra adreça de correu electrònic devoluciones@escolartextil.com per comunicar-nos els defectes detectats en el producte rebut, així com per consultar qualsevol altre tipus d'informació sobre devolucions.

En un termini de 15 dies hàbils des de la notificació, ESCOLAR TÈXTIL es posarà en contacte amb tu per passar a recollir el producte en l'adreça que ens indiquis.

El producte haurà d'estar en les mateixes condicions en les quals et va ser lliurat, juntament amb una còpia de la factura o albarà de lliurament. Una vegada que el producte arribi a les nostres instal·lacions, a ESCOLAR TÈXTIL verificarem la incidència i t'ho canviarem per un altre producte de la mateixa referència (enviament gratuït)

RECORDA que tens 7 dies!

ESCOLAR TÈXTIL es farà càrrec dels ports corresponents a la devolució i nou enviament.

CAS 4: Producte que per Error no Correspon al de la Comanda

En el cas que el producte rebut no es correspongui per error al de la comanda, ESCOLAR TÈXTIL es compromet a canviar-te’l i es farà càrrec de totes les despeses de la devolució i del nou enviament. Per a això, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres, en un màxim de 7 dies hàbils, a través de la nostra adreça de correu electrònic devoluciones@escolartextil.com per comunicar-nos l'error en l'enviament del producte rebut, així com per consultar qualsevol altre tipus d'informació sobre devolucions.

Una vegada que el producte arribi a les nostres instal·lacions, a ESCOLAR TÈXTIL verificarem la incidència i te’l canviarem pel producte correcte (enviament gratuït).

RECORDA que tens 7 dies!

IMPORTANT: Per a tots els casos exposats en la nostra política de devolucions, no s'acceptarà la devolució ni el canvi de productes que hagin estat usats, manipulats, danyats o alterats de qualsevol forma, o que no incloguin l'embalatge original. No s'acceptaran devolucions ni canvis transcorreguts set dies des de la data de lliurament. No ens fem responsables de les pèrdues o danys que puguin sofrir els productes retornats que no hagin estat enviats o empaquetats de forma adequada pels remitents.

Producte afegit a la llista de desitjos
El producte s'ha eliminat de la llista de preferits